Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Chiny nowym liderem globalizacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć o Nowym Jedwabnym Szlaku

31 maja 2017, 06:45
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Plan chińskiego prezydenta Xi Jinping, aby ożywić starożytną drogę handlową łączącą Państwo Środka, Azję Centralną i Europę, przekształcił się w rozległą kampanię na rzecz rozwoju światowego handlu i wzrostu gospodarczego. Nowy Jedwabny Szlak, znany też pod nazwą „Jeden Pas Jedna Droga” („Belt and Road Initiative”, czyli BRI) łączy Azję i Europę zarówno szlakami lądowymi, jak i droga morską. Plan zakłada utworzenie sieci korytarzy transportowych między Chinami i Unią Europejską. W skład tych połączeń mają wchodzić drogi, kolej (w tym Kolej Dużych Prędkości), połączenia morskie oraz lotnicze, a także sieć przesyłowa paliw (rurociągi) i infrastruktura telekomunikacyjna.
Plan chińskiego prezydenta Xi Jinping, aby ożywić starożytną drogę handlową łączącą Państwo Środka, Azję Centralną i Europę, przekształcił się w rozległą kampanię na rzecz rozwoju światowego handlu i wzrostu gospodarczego. Nowy Jedwabny Szlak, znany też pod nazwą „Jeden Pas Jedna Droga” („Belt and Road Initiative”, czyli BRI) łączy Azję i Europę zarówno szlakami lądowymi, jak i droga morską. Plan zakłada utworzenie sieci korytarzy transportowych między Chinami i Unią Europejską. W skład tych połączeń mają wchodzić drogi, kolej (w tym Kolej Dużych Prędkości), połączenia morskie oraz lotnicze, a także sieć przesyłowa paliw (rurociągi) i infrastruktura telekomunikacyjna. / Forsal.pl
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • realistyczne_spojrzenie
    2017-05-31 14:00:15
    morski szlak upadnie bo us navy rzadzi, a ladowy nie ma sensu bo tory wybuchaja w powietrze, narazie za malo ladunkow idzie ladem , ale wkrotce wyleca w powietrze, gdy stanie sie on oplacalny
    10
    pokażodpowiedzi (2)
Reklama

Zobacz więcej