Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2016 r. przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 737 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o ok. 13%, podała spółka.



"Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 51% i była na poziomie zbliżonym do marży zrealizowanej w grudniu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień 2016 roku (wliczając jednorazową operację hurtowej sprzedaży starych kolekcji) wyniosła ok. 6 021 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% r/r., podano także.

Przychody ze sprzedaży internetowej w grudniu 2016 wyniosły ok. 26 mln zł i były wyższe o ok. 130% od sprzedaży zrealizowanej w grudniu 2015. Narastająco w okresie styczeń – grudzień 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 173 mln zł i była wyższa o ok. 118% licząc rok do roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec grudnia 2016 roku wyniosła ok. 919 tys. m kw i była większa o ok. 9% od powierzchni handlowej na koniec grudnia ubiegłego roku.

LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 5,13 mld zł w 2015 r.

(ISBnews)