Kelvin Spacey będzie kolejną hollywoodzką gwiazdą reklamującą BZ WBK. Wcześniej bank zatrudniał jako twarz swoich kampanii Chucka Norrisa, Antonio Banderasa, Gerarda Depardieu i Danny’ego DeVito. Jak podaje bank, będzie to największa zintegrowana kampania marketingowa w jego historii.

Rozmiar kampanii jest efektem przejęcia na początku tego roku banku Kredyt Bank przez grupę Santander, właściciela BZ WBK. Na skutek tej fuzji wartość aktywów BZ WBK przekroczyła 100 mld zł, a kapitalizacja rynkowa banku osiągnęła poziom 22,5 mld zł.

– Spacey jest gwiazdą największego formatu – uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie – zapewnia Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu banku. – Swoim udziałem w naszych reklamach wesprze nowe pozycjonowanie banku, który po integracji oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce.

Kampania rozpocznie się od działań promocyjnych na terenie oddziałów banku. 23 września ruszyć mają reklamy w prasie oraz w internecie, a spoty telewizyjne będą emitowane od 1 października. Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Red8 Advertising.

Reklama