- W Polsce jesteśmy obecni co prawda już od 10 lat, ale dopiero w ostatnim okresie staramy się intensywnie zwiększyć obecność na tym rynku. Wkrótce przekroczymy graniczną liczbę 100 restauracji, a 10 proc. i wyższe wzrosty tej liczby w skali rocznej to jeden z naszych głównych celów - poinformował odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej Martin Princ.

Na koniec I kwartału 2015 r. liczba restauracji szybkiej obsługi z logo Subway wzrosła w Polsce o ponad 10 proc. rok do roku. W efekcie sieć dysponuje obecnie 98 lokalami wobec 86 przed rokiem. Średnia wartość sprzedaży w tym okresie wzrosła o 4 proc., a w ujęciu ilościowym produktów była wyższa o 5 proc., podano w materiale.

Najnowszy lokal sieci otwarto w ubiegłym tygodniu w Galerii Bronowickiej w Krakowie. Przed miesiącem logo Subway pojawiło się w Zabrzu i Sosnowcu.

Subway to globalna sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi posiadająca prawie 44 tys. lokali w 110 państwach na wszystkich kontynentach. Łączne przychody za 2014 rok sięgnęły 18,2 mld USD. 

>>> Czytaj też: Verizon przejmuje właściciela „The Huffington Post”. Zapłaci za AOL 4,4 mld dol.