Przychody Grupy Redan spadły nieznacznie r: r do ok. 50 mln zł w czerwcu



Warszawa, 06.07.2018 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu br. wyniosła ok. 50 mln i była nieznacznie niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 273 mln zł i była niższa o ok. 1% r/r.

"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2018 wyniosła 140,8 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do czerwca 2017" - czytamy w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 2% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i ukształtowała się tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 26% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,6 mln zł i była niższa o ok. 11% r/r.

"Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 392 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o ok. 1,8% wyższa niż na koniec czerwca 2017" - czytamy dalej.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2018 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o ok. 2% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 107 mln zł i była ok. 4% niższa r/r.

"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2018 wyniosły 2,6 mln zł co oznacza wzrost o 12% w stosunku do czerwca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego" - napisano też w komunikacie.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2018 wyniosła 36,1 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym r/r, podano także.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.

(ISBnews)