"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2015 r. wyniósł 18,8 mln zł, co oznacza poziom o 20 proc. wyższy niż w styczniu roku poprzedzającego" - czytamy w komunikacie.

"Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w styczniu 2015 r. wyniosła 14,1 mln zł i była wyższa o 16 proc. od osiągniętej w styczniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,8 mln zł i zmniejszyły się o 63% rok do roku" - napisano dalej.

Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4 proc. r/r, podano także.

Powierzchnia całej sieci grupy kapitałowej Redan na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8 proc. w skali roku.

Reklama

"Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 312 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,7 tys. m2 i była na poziomie 9 proc. wyższym niż na koniec stycznia 2014" - czytamy także.

Natomiast punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2015 r. miały łączną powierzchnię 41,1 tys. m2, czyli na poziomie 7% wyższym niż rok wcześniej.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.