Sprzedaż grupy Gino Rossi wzrosła w grudniu ub.r. o 10% r/r i wyniosła 28,3 mln zł, podała spółka.





Sprzedaż grupy w okresie styczeń-grudzień 2016 r. wzrosła o 3% r/r i wyniosła 268,6 mln zł.

Sprzedaż Simple w grudniu spadła o 13% r/r do 9,8 mln zł, a Gino Rossi - wzrosła o 27% r/r do 18,5 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż Simple w okresie styczeń-grudzień spadła o 1% r/r i wyniosła 99,9 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 6% i wyniosła 168,7 mln zł.

Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) wzrosła w grudniu w Gino Rossi r/r o 3,2 pkt proc. i wyniosła 52,2%, a w Simple spadła o 3 pkt proc. r/r i wyniosła 55,2%. W przypadku całej grupy marża wzrosła o 0,2 pkt proc. do 53,8%.

W okresie styczeń-grudzień w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 3,8 pkt proc. i wyniosła 50,1%, a w Simple wzrosła o 1 pkt proc. r/r. i wyniosła 58,5%. W przypadku całej grupy marża wzrosła o 2,5 pkt proc. r/r do 53,8% w 2016 r., podano także w komunikacie.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)