Pierwsza edycja Targów China Expo Poland w 2011 r. zgromadziła 6 tys. zwiedzających. Ludzie szukają kontaktów biznesowych, atrakcyjnych ofert i podpowiedzi, jak znaleźć odpowiedniego partnera zarówno w obszarze importu towarów z Chin, jak i eksportu produktów do Państwa Środka. Targi China Expo Poland są odpowiedzią na potrzeby polskich importerów, eksporterów czy inwestorów - ocenił prezes MT Polska Bartosz Sosnowski.

Firma podkreśla, że targi to największa w Polsce impreza w całości dedykowana współpracy biznesowej z Chinami.

MT Polska zapowiada, że podczas tegorocznej edycji omawiane będą m.in. zagadnienia negocjacji kontraktu i sposobów rozliczeń z chińskim partnerem, a także tematy związane z rozpoznaniem rynku chińskiego.

Słuchacze będą mogli również poznać warunki importu do Polski z Chin, eksportu na tamten rynek oraz dowiedzieć się więcej o inwestowaniu w Państwie Środka. Poruszana ma będzie również kwestia znaczenia różnic kulturowych w negocjacjach z partnerem chińskim - podkreśla MT Polska.

Reklama