"Naszymi obecnymi sztandarowymi rozwiązaniami są Storeq, usługa synchronizacji i współdzielenia plików, oraz Aplicon, która w łatwy sposób udostępnia różne rozwiązania IT małym i średnim firmom na zasadzie abonamentu. Podobnie jak w poprzednich 10 latach, naszymi głównymi rynkami zbytu będą rynki zagraniczne, głównie USA i Wielka Brytania" - powiedział prezes Hubert Wochyński, cytowany w komunikacie.

Poinformował, że w bieżącym roku spółka planuje pozyskanie ok. 1000 klientów na swoje nowe produkty. W ubiegłym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,8 mln zł, Planet Soft wypracował 0,5 mln zł zysku netto.

"W najbliższych latach planujemy kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu sprzedaży i zysku netto. Cały czas pracujemy nad nowymi, autorskimi rozwiązaniami, które zamierzamy sukcesywnie wprowadzać na rynek. Kolejny produkt trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku" - zapowiedział Wochyński.

Planet Soft działa na międzynarodowym rynku informatycznym od 2000 roku. Spółka specjalizuje się w tworzeniu aplikacji na zamówienie, dedykowanych małym i średnim firmom oraz w outsourcingu usług IT przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw.

Reklama