"Liczymy na wzrost sprzedaży o 10-15%. Chcemy sprzedać około 1 mln par obuwia. Unormowaliśmy relacje z bankami poprzez częściową spłatę kredytów. Dzięki temu jesteśmy w stanie obniżyć koszty finansowania i wynikowo ten rok powinien być nieco lepszy niż ubiegły" – powiedział Wojas, cytowany przez "Parkiet".

W 2012 roku Wojas miał 167 mln zł przychodów ze sprzedaży, zysk netto wyniósł 4,6 mln zł.

W tym miesiącu firma otworzy w Polsce cztery sklepy własne, w tym jeden w Złotych Tarasach. Zamknięte zostaną dwa, przez co liczba placówek sięgnie 144. Według słów prezesa, celem jest uporządkowanie sieci sprzedaży w Polsce, czyli rozwój w najlepszych lokalizacjach, z kolei niektóre sklepy w mniej atrakcyjnych miejscach mają być odświeżane. Tymczasem rozwój za granicą będzie ostrożny. Po szykowanych otwarciach we Lwowie, Kaliningradzie i Mińsku łącznie Wojas będzie mieć pięć sklepów franczyzowych poza krajem.

Wojas to jeden z największych producentów obuwia w Polsce, notowany na GPW od 2008 r. Dysponuje siecią 140 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji i Ukrainie.

Reklama