Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Technologia zmienia bankowość. Oto 10 najważniejszych trendów w 2019 roku

19 stycznia 2019, 08:15
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
W celu utrzymania konkurencyjności, banki masowo sięgnęły po usługi asystentów głosowych, opartych na sztucznej inteligencji. Udział takich systemów wzrósł w 2018 o 145% (dane globalne), a sami klienci przyjęli nową usługę z entuzjazmem i zainteresowaniem. Asystent głosowy Bank of America pozwala konsumentom na głosowe zarządzanie kontem, Barclays oddaje głos Siri, która prowadzi klienta przez proces robienia przelewów, a bank Capital One, korzystając z Alexy (Amazon), pozwala na swobodny dostęp do wszystkich funkcjonalności mobilnej aplikacji.
W celu utrzymania konkurencyjności, banki masowo sięgnęły po usługi asystentów głosowych, opartych na sztucznej inteligencji. Udział takich systemów wzrósł w 2018 o 145% (dane globalne), a sami klienci przyjęli nową usługę z entuzjazmem i zainteresowaniem. Asystent głosowy Bank of America pozwala konsumentom na głosowe zarządzanie kontem, Barclays oddaje głos Siri, która prowadzi klienta przez proces robienia przelewów, a bank Capital One, korzystając z Alexy (Amazon), pozwala na swobodny dostęp do wszystkich funkcjonalności mobilnej aplikacji. / ShutterStock
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej