"Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. Przyjazna i zaufana forma potwierdzenia tożsamości jest ważna, szczególnie z punktu widzenia bezpieczeństwa danych naszych klientów" - powiedziała dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw Orange Polska Olga Złotnicka, cytowana w komunikacie.

"Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych" - dodał dyrektor rozwoju i projektów w łańcuchu dostaw z Orange Polska Grzegorz Ryński.

Reklama

mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online. mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank.

"Ostatnie miesiące pokazały, że - w większości sektorów gospodarki - zarówno dla klientów, jak i dla pracowników kluczowa jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Zdalne potwierdzanie tożsamości jest często warunkiem koniecznym odpowiedzialnej działalności biznesowej w sieci. Cieszymy się z zaufania Orange Polska, potwierdzonego przez kolejne wdrożenie rozwiązania dostarczanego przez KIR. mojeID z pewnością przyczyni się do ułatwienia klientom firmy zdalnego dostępu do usług" - powiedział dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR Piotr Wichowski.

W październiku 2020 r. Orange Polska w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożyła kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.

(ISBnews)