Obecność online jest już kluczowa dla wielu biznesów. Nie ma co się oszukiwać – klienci szukają informacji przede wszystkim w Internecie. Jeśli Twojej firmy tam nie ma, właśnie straciłeś okazję do zarobku.

Obecność online jest już kluczowa dla wielu biznesów. Nie ma co się oszukiwać – klienci szukają informacji przede wszystkim w Internecie. Jeśli Twojej firmy tam nie ma, właśnie straciłeś okazję do zarobku.

W tym artykule podpowiem Ci, dlaczego i jak wykorzystać AI do budowy własnej witryny. Ciekawy? To zaczynamy!

Dlaczego własna strona jest niezbędna?

Zacznę od tego, po co w ogóle jest Ci potrzebna strona. Właściwie może się w to zawrzeć w 3 głównych punktach. Własna witryna pozwoli Ci na:

  • Zwiększenie widoczności w sieci.
  • Budowanie marki i zaufania.
  • Możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców.

To tyle, jeśli chodzi o korzyści. Ale w głowie pewnie kołacze Ci się pytanie: jak się do tego zabrać? Tutaj też masz kilka możliwości.

Tradycyjne metody tworzenia stron

Przez wiele lat istniał pewien standard w branży. Jedni brali się za programowanie własnej strony od podstaw, inni zlecali to agencji lub freelancerowi. Trudność polegała na tym, że programowanie wymagało zaawansowanej wiedzy technicznej i specyficznych umiejętności. Właściciele małych firm musieli więc zlecać to zadanie na zewnątrz.

Przynosiło to wiele potencjalnych problemów, takich jak:

  • Zarówno programowanie jak i współpraca z agencjami jest czasochłonne (może trwać od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy). To znacznie opóźnia moment, w którym firma może skorzystać z potencjału swojej obecności w sieci.
  • Wysokie koszty zatrudnienia specjalistów stanowią dla małych przedsiębiorców poważne obciążenie finansowe.
  • Właściciele firm muszą poświęcić część swojego czasu na naukę i zrozumienie złożonych aspektów tworzenia stron, by móc wytłumaczyć ewentualne problemy specjalistom. To może być dla nich frustrujące i skomplikowane.

Nic dziwnego, że na rynku pojawiła się nisza, którą szybko wypełniła sztuczna inteligencja.

Jak AI zmienia grę?

Musiała nastąpić rewolucja. Tym razem pierwszym jej dzieckiem jest kreator AI od firmy WebWave. Narzędzie to umożliwia użytkownikom szybkie i intuicyjne budowanie atrakcyjnych witryn.

Platforma analizuje Twoje preferencje oraz najlepsze praktyki w projektowaniu i generuje 3 spersonalizowane szablony. Ty wybierasz jeden z nich i na żywo podglądasz, jak witryna wypełnia się treścią, grafikami i innymi elementami.

Oczywiście nadal możesz ją łatwo dostosować do swoich potrzeb. Wszystko dzięki funkcji “przeciągnij i upuść” – umieszczasz nowe elementy i sekcje tam, gdzie chcesz.

Dodatkowo AI automatycznie optymalizuje treści pod kątem SEO. A to z kolei sprawia, że Twoja firma będzie pojawiała się wyżej w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego.

Ponadto WebWave daje swoim użytkownikom możliwość integracji z mediami społecznościowymi, dodanie małego sklepu e-commerce, czy formularza kontaktowego. Zyskujesz pewność, że strona internetowa jest estetyczna i funkcjonalna. Możesz więc spokojnie skupić się na tym, co najważniejsze – na rozwoju swojego biznesu.

Korzyści płynące z użycia AI

Porozmawiajmy jeszcze chwilę o przewadze, jaką daje Ci AI.

Te można zawrzeć w 3 głównych punktach.

Elastyczność i możliwość bieżącej aktualizacji.

Rynek się zmienia, podobnie jak preferencje użytkowników. Co zrobić, żeby strona internetowa była dla nich wciąż aktualna i atrakcyjna? Wykorzystaj AI Writer do tworzenia nowych treści i optymalizowania tych, które już masz!

Oszczędność czasu i pieniędzy

Tradycyjne metody tworzenia stron internetowych zwykle generują wysokie koszty oraz wymagają długiego czasu realizacji. Natomiast kreator z funkcją AI pozwala na stworzenie pełnowartościowej witryny w kilka minut. Swoje zasoby możesz przekierować na marketing i rozwój produktu.

Lepsza analiza danych i zachowań użytkownika

AI może zbierać i przetwarzać dane dotyczące interakcji odwiedzających z witryną. A to dostarczy Ci cennych informacji o ich preferencjach i nawykach zakupowych. Możesz dzięki temu dostosować treści i funkcje strony do oczekiwań użytkowników. Na pewno odwdzięczą się wyższą konwersją, zaangażowaniem i lojalnością!

AI w biznesie. Podsumowanie

Tradycyjne metody tworzenia witryn, takie jak programowanie czy współpraca z agencjami, są czasochłonne i kosztowne, co często stanowi barierę dla małych firm.

Sztuczna inteligencja wprowadza rewolucję w tym obszarze, a kreator AI od WebWave umożliwia szybkie i intuicyjne tworzenie estetycznych stron bez potrzeby zaawansowanej wiedzy technicznej.

Dzięki automatycznej optymalizacji SEO, elastyczności w aktualizacji treści oraz lepszej analizie danych, przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu, mając pewność, że ich witryna jest atrakcyjna i funkcjonalna.