"Konsekwentnie realizujemy naszą strategię dywersyfikacji i koncentrujemy się na tych destynacjach, w których widzimy największy potencjał. Po pierwsze, spełniamy potrzeby naszych klientów, a po drugie, utrzymujemy wydajność operacyjną i zrównoważony rozwój. Monitorując zachowania podróżnych, dostosowujemy nasze planowane wolumeny w Turcji, gdzie konkurencja jest najostrzejsza, i zwiększamy naszą przepustowość na greckich wyspach, w Czarnogórze, która od ponad roku jest wielkim sukcesem, a także we włoskich i hiszpańskich kurortach oraz w Bułgarii" - powiedział CEO Kristijonas Kaikaris, cytowany w komunikacie.

W marcu firma uruchomiła pierwsze wycieczki zapoznawcze po destynacjach i hotelach dla partnerów, podczas których przedstawiciele agencji zapoznawani są z nowościami nadchodzącego sezonu. Pierwsza taka wycieczka familijna odbyła się na Cyprze, który firma wprowadziła jako nową destynację na ten sezon letni. W sumie firma planuje około 25 wycieczek grupowych dla swoich litewskich, łotewskich i estońskich partnerów wiosną i latem w różnych miejscach, w tym w Tunezji, Maladze, Rodos, na Krecie, w Czarnogórze, Turcji i Bułgarii, podano w materiale.

Novaturas jest największym operatorem turystycznym na Litwie, Łotwie i w Estonii zarówno pod względem wartości sprzedaży, jak i liczby pasażerów. Spółka zadebiutowała na GPW w 2018 r. W 2023 roku Grupa Novaturas odnotowała przychody na poziomie 208 mln euro.

(ISBnews)

Reklama