Reklama

Reklama

Reklama

Oto 10 sposobów na to, jak dawać i jak przyjmować krytykę

21 listopada 2014, 05:30
5. Jeśli dokonujesz krytyki, krytykuj zachowanie, a nie osobę. Uwagi w stylu „Nie można na tobie polegać, bo znów się spóźniłeś lub popełniłaś błąd” są początkiem końca dobrej relacji i w konsekwencji atmosfery w firmie. Zamiast tego warto mówić np., że „spóźnianie utrudnia wszystkim innym pracę i negatywnie przekłada się na wyniki firmy” lub też: „W ostatnim czasie często się spóźniasz, czy coś jest nie tak? Wcześniej to się nie zdarzało tak często. Co można zrobić, aby ograniczyć i wyeliminować spóźnianie?”.
5. Jeśli dokonujesz krytyki, krytykuj zachowanie, a nie osobę. Uwagi w stylu „Nie można na tobie polegać, bo znów się spóźniłeś lub popełniłaś błąd” są początkiem końca dobrej relacji i w konsekwencji atmosfery w firmie. Zamiast tego warto mówić np., że „spóźnianie utrudnia wszystkim innym pracę i negatywnie przekłada się na wyniki firmy” lub też: „W ostatnim czasie często się spóźniasz, czy coś jest nie tak? Wcześniej to się nie zdarzało tak często. Co można zrobić, aby ograniczyć i wyeliminować spóźnianie?”. / Media
Przyjmowanie i dawanie krytyki bywa trudne, dlatego warto zadbać o odpowiednią formę. Oto 10 sposobów na to, jak przyjmować krytyczne uwagi oraz jak udzielać konstruktywnej krytyki.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak