Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak ocenia się dzieci w szkołach podstawowych w Europie?

29 lipca 2014, 04:17
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Na mocy reformy, która weszła w życie w roku szkolnym 2012/2013, uczniowie, począwszy od VI klasy, otrzymują oceny wg skali od A (najlepsza) do F (najsłabsza), przy czym stopnie A–E oznaczają, że uczeń zdał, a F – że nie zdał przedmiotu. Nauczyciel może także użyć symbolu „-”, który oznacza, że nie ma podstaw do wystawienia oceny (np. dużo nieobecności). Wcześniej oceny pojawiały się od VIII klasy i były słowne: zaliczony, zaliczony z wyróżnieniem, zaliczony ze specjalnym wyróżnieniem. Na zdjęciu: Sztokholm, Szwecja.
Na mocy reformy, która weszła w życie w roku szkolnym 2012/2013, uczniowie, począwszy od VI klasy, otrzymują oceny wg skali od A (najlepsza) do F (najsłabsza), przy czym stopnie A–E oznaczają, że uczeń zdał, a F – że nie zdał przedmiotu. Nauczyciel może także użyć symbolu „-”, który oznacza, że nie ma podstaw do wystawienia oceny (np. dużo nieobecności). Wcześniej oceny pojawiały się od VIII klasy i były słowne: zaliczony, zaliczony z wyróżnieniem, zaliczony ze specjalnym wyróżnieniem. Na zdjęciu: Sztokholm, Szwecja. / ShutterStock

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej