Reklama

Reklama

Reklama

Znajomości czy ogłoszenia? Zobacz, jak i dlaczego zmieniamy pracę

11 sierpnia 2015, 05:55
Wśród najczęstszych powodów odejścia z pracy na pierwszym miejscu znalazł się brak możliwości awansu (45 proc.). Równie ważnymi powodami pożegnania się ze starą pracą były niezadowolenie z umiejętności kadry zarządzającej średniego szczebla (41 proc.) oraz brak satysfakcji z kultury i środowiska pracy (36 proc.). A co przyciągało zmieniających pracę do nowych miejsc zatrudnienia? Przede wszystkim większe możliwości rozwoju (59 proc.) i wyższe wynagrodzenie i korzyści pozapłacowe (54 proc.). Pomimo, że główną motywacją do zmiany pracy nie była wysokość wynagrodzenia, to ci pracownicy, którzy zmienili pracę, w nowym miejscu byli wynagradzani lepiej (aż 74 proc, z nich).
Wśród najczęstszych powodów odejścia z pracy na pierwszym miejscu znalazł się brak możliwości awansu (45 proc.). Równie ważnymi powodami pożegnania się ze starą pracą były niezadowolenie z umiejętności kadry zarządzającej średniego szczebla (41 proc.) oraz brak satysfakcji z kultury i środowiska pracy (36 proc.). A co przyciągało zmieniających pracę do nowych miejsc zatrudnienia? Przede wszystkim większe możliwości rozwoju (59 proc.) i wyższe wynagrodzenie i korzyści pozapłacowe (54 proc.). Pomimo, że główną motywacją do zmiany pracy nie była wysokość wynagrodzenia, to ci pracownicy, którzy zmienili pracę, w nowym miejscu byli wynagradzani lepiej (aż 74 proc, z nich). / ShutterStock
Możliwość rozwoju, ale i pieniądze. Znajomości, ale także Internet. LinkedIn w najnowszym raporcie przeanalizował zachowania milionów osób zarejestrowanych w tym serwisie, aby sprawdzić, jak i dlaczego zmieniamy pracę.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak