Sare rozmawia o przejęciach w obszarze wideo marketingu oraz mobile


Warszawa, 08.02.2017 (ISBnews) - Sare ocenia, że dobre wyniki grupy dają przestrzeń do realizacji rozwoju przez przejęcia podmiotów technologicznych działających w obszarze video marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne, poinformował prezes Dariusz Piekarski. Prowadzi analizy rynkowe i rozmowy w tym zakresie.
"Zdajemy sobie sprawę z tego, że rozwój organiczny nie jest wystarczający, aby zapewnić odpowiedni poziom wzrostu. Rynek, na którym działamy jest wyjątkowo dynamiczny. Chcemy być beneficjentem tego rozwoju. Dobre wyniki grupy dają przestrzeń do realizacji rozwoju przez przejęcia podmiotów działających w branży" - powiedział Piekarski podczas konferencji prasowej.
Strategia spółki zakłada możliwość przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach, w szczególności w obszarze wideo marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne.
"To segmenty o najwyższej dynamice wzrostu, jednocześnie są doskonałym uzupełnieniem dla pozostałych linii biznesowych grupy. Wideo w ciągu kilku lat zdominuje kontent internetowy. Chodzi o przewagę w postaci kompleksowej oferty" - dodał prezes.
Według jego słów, spółka dysponuje gotówką, która może być wykorzystana do realizacji strategii akwizycji. Według słów przedstawicieli zarządu, niewykluczone byłyby również inne możliwości pozyskania dodatkowego kapitału, w zależności od potencjalnego projektu akwizycyjnego.
"Wcześniej prowadzone były analizy rynku i czekaliśmy na zatwierdzenie strategii. Obecnie trwają dalsze analizy, ale też rozmowy z podmiotami lub startupami, z którymi byłby potencjał do współpracy strategicznej" - wskazał Piekarski.
Strategia uwzględnia z kolei organiczny wzrost w liniach biznesowych: generacja leadów, big data, sem/seo, omnichannel marketing, czy call center.
Pod koniec stycznia Sare zapowiedziało, że celuje w średnioroczną dynamikę wzrostu EBITDA nie niższą niż 120% w perspektywie 2017-2019, podała spółka w strategii. Grupa nie wyklucza wypłaty dywidendy.
Sare to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na GPW z NewConnect.
(ISBnews)