Ten Square Games szykuje soft launch dwóch dużych tytułów w II półroczu



Warszawa, 11.05.2018 (ISBnews) - Ten Square Games podtrzymuje plany założone w strategii rozwoju ogłoszonej przy ofercie publicznej, poinformował prezes Maciej Popowicz. Dwie gry, które znajdą się w soft launch w II półroczu mają zacząć dokładać się do wyników finansowych od 2019 roku.

"Skupiamy się na realizacji strategii. Pilnujemy naszych projektów wędkarskich, a dwa kolejne duże tytuły zostaną wydane w soft launch w II półroczu" - powiedział Popowicz dziennikarzom podczas uroczystości debiutu spółki na GPW.

Jak wskazał, jeden z nowych projektów to "wędkarska zręcznościówka", a drugi to minigolf (II półrocze). Według jego słów, oba tytuły zbudowane są na nowym silniku dewelopera obsługującym m.in. interaktywność między graczami online, a miałyby zacząć dokładać się do wyniku spółki od 2019 r.

Zaznaczył ponadto, że spółka będzie rozwijać portfolio marek gier. "Posiadane IP są naszą największą wartością i nie będziemy ich sprzedawać, a raczej rozważymy nabycie nowych interesujących tytułów" - wskazał prezes Ten Square Games.

Akcje Ten Square Games, jednego z największych krajowych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych, znanego z hitów "Let's Fish" i "Fishing Clash", zadebiutowały dziś na głównym parkiecie GPW. Do obrotu wprowadzonych zostało 7 275 000 akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie 2 043 750 akcji, co stanowi ok. 28% kapitału Ten Square Games. Cena sprzedaży została ustalona na 46 zł z akcję, a wartość oferty wyniosła ponad 94 mln zł.

Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to- play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach. Od początku swojej działalności Grupa stworzyła ponad 200 gier. Najbardziej rozpoznawalnym projektami są "Let's Fish", w którą zagrało już ponad 60 mln graczy i "Fishing Clash" - obecnie najbardziej popularna gra wędkarska na świecie.

Ten Square Games jest 479. spółką notowaną na głównym rynku oraz 4. debiutem na tym rynku w 2018 roku.

(ISBnews)