"Umowa definiuje ramową współprace przy stworzeniu i prowadzeniu telefonii komórkowej pod nazwą 'wRodzinie' oraz określa działania w obszarach: marketing, dystrybucja, sprzedaż oraz obsługa klienta marki 'wRodzinie'. Na mocy umowy CenterNet wraz z Fundacją Lux Veritatis uruchomi usługi komercyjne dla społeczności skupionej wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość" - podano w komunikacie.

Postanowienia umowy zakładają m. in. budowę sieci dystrybucji oraz warunki sprzedaży produktów w docelowo 2000 punktach sprzedaży w Polsce. Dodatkowo w terminie do 27 czerwca 2009 roku CenterNet podpisze kolejne dwie umowy z podmiotami wskazanymi przez Fundacje Lux Veritatis, dedykowanymi do bezpośredniej współpracy w obszarach wskazanych w umowie.

"Pierwszy etap współpracy dotyczy produktów przedpłaconych, tzw. pre-paid. W późniejszym terminie, strony podejmą decyzję o wprowadzeniu oferty abonamentowej tzw. 'post-paid'. Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony." - czytamy dalej.

Wartość przedmiotu umowy wraz z dwiema umowami wykonawczymi, które CenterNet zobowiązany jest podpisać do 27 czerwca 2009 r. spółka szacuje na ok. 160 mln zł, podano także.

Reklama

NFI Midas miał 4,26 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 23,34 mln zł straty rok wcześniej.