Sprzedaż w Polsce stanowiła ponad 40 proc. całkowitych przychodów grupy w 2009. Ponad 39 proc. stanowiła Francja. Nowe rynki spółki to 14,2 proc., a pozostałe rynki to Litwa i Bułgaria z łącznie ponad 6 proc. udziałem.

Belvedere podało, że szybko wzrasta udział grupy w segmencie wódek markowych w USA, który jest napędzany przez markę Sobieski. W 2008 roku spółka sprzedała za oceanem około 2,5 mln litrów tej wódki, a w zeszłym roku już 5,18 mln litrów. Szef Belvedere Krzysztof Tryliński zapowiadał pod koniec 2009 roku, że w ciągu dwóch lat sprzedaż Sobieskiego ma sięgnąć nawet 18 mln litrów.

Od kwietnia ubiegłego roku ambasadorem marki Sobieski na świecie jest aktor Bruce Willis. Gwiazdor kina akcji jednocześnie został akcjonariuszem Belvedere.