Z prywatnej emisji akcji spółka Małkowski-Martech pozyskała ponad 1 mln zł, które przeznaczy na zwiększenie mocy produkcyjnych oraz rozwój nowych produktów.

Funkcję oferującego podczas emisji pełnił Dom Maklerski WDM SA, a Autoryzowanym Doradcą jest WDM Autoryzowany Doradca.

"Model biznesowy Małkowski-Martech stanowi wypadkową ponad 20 lat doświadczeń w branży. Obecnie jesteśmy jednym z najważniejszych graczy na rynku producentów bram pożarowych w Polsce. Z roku na rok zwiększamy skalę i zakres działalności. Jednocześnie cały czas poszukujemy nowych możliwości w zakresie pozyskiwania kapitału na rozwój" - powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki Zenon Małkowski.

"W połowie roku zdecydowaliśmy się na realizację prywatnej emisji akcji, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Pozyskane środki przeznaczymy na zwiększenie mocy produkcyjnych oraz rozwój nowych produktów. Będzie to miało wpływ na wzrost przychodów, a tym samym na zwiększenie skali całej naszej działalności. W br. roku prognozujemy osiągnięcie 21 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku netto" - dodał.

Oferta produktowa Małkowski-Martech obejmuje 9 grup produktowych, takich jak: bramy rolowane, bramy rozwierane, bramy przesuwne, bramy opuszczane, bramy rozsuwane, bramy segmentowe, bramy kurtynowe, kurtyny okienne MARC-Ko, klapy ścienne.