Ich sprzedaż ma podtrzymać dynamiczny wzrost marki i „silne znaczenie marżowe dla grupy", poinformował agencję ISBnews członek zarządu ABC Data Dobrosław Wereszko.

„Rok 2014 dla tabletów powinien być wzrostowy. Operatorzy telekomunikacyjni interesują się b-brands, a my jesteśmy zainteresowani uczestnictwem w ich przetargach, zwłaszcza, że ostatnio dołączyliśmy do oferty tablet Supreme stworzony we współpracy z Intelem. Jednak liczymy się z tym, że w segmencie tabletów może dojść do wypłaszczania wzrostowego trendu w latach kolejnych. Dlatego planujemy inne produkty z potencjalem do dalszego wzrostu, które charakteryzują się głównie mobilnością" – powiedział ISBnews Wereszko.

Zaznaczył, że na początku II kw. 2014 Colorovo bedzie gotowe z informacją kiedy zadebiutuje pierwszy smartfon tej marki. Członek zarządu ABC Daty wskazał, że działania w tym zakresie są zaawansowane.

Według jego słów w 2013 roku Colorovo udało się zrealizować wyraźnie ponad 100-procentową dynamikę sprzedaży i również w 2014 zakładana dynamika ma wynieść przynajmniej 100%.

Reklama

Colorovo ma dla grupy silne znaczenie marżowe. Wyniki marki plasują ją w pierwszej 5 ze wszystkich ponad 400 linii produktowych pod względem generowanych marż. Oczekujemy że nadal będzie się umacniać" – dodał Wereszko.

Ostatnio Colorovo wprowadziło 3 nowe modele ładowarek PowerBox i 5 modeli tabletów City Tab. W II kw. tego roku wprowadzony zostanie tablet z Windows 8, gdyż w ocenie firmy „tworzy się przestrzeń dla produktów dla użytkowników biznesowych".

ABC Data jest dystrybutorem sprzętu IT. W czerwcu 2011 roku ABC Data rozpoczęła sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych pod własną marką Colorovo. W 2012 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 3,69 mld zł.

>>> Czytaj też: ABC Data ma warunkową umowę nabycia spółki iSource za ok. 15,5 mln zł