W ujęciu narastającym sprzedaż GK Redan wyniosła 487 mln zł i była wyższa r/r o 11%.

Powierzchnia sprzedaży wzrosła o 11% i na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m2.

W segmencie dyskontowym sprzedaż uplasowała się na poziomie 27 mln zł i była wyższa r/r o 15%.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 275 mln zł i była 14% wyższa r/r.

Sieć Textilmarket na koniec listopada liczyła 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m2, co oznacza przyrost na poziomie 16% r/r.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan w Polsce wyniosła 19 mln zł w listopadzie i była wyższa o 25% r/r, natomiast na rynkach zagranicznych wyniosły w przeliczeniu 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% r/r. W ujęciu narastającym wartość sprzedaży na rynku polskim wyniosła 184 mln zł i była wyższa o 17% r/r, a na rynkach zagranicznych wyniosła w przeliczeniu 28 mln zł i zmniejszyła się o 33% r/r.

Sklepy sieci Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec listopada miały łączną powierzchnię 36 tys. m2, tj. o 10% więcej niż przed rokiem, zaś na rynkach zagranicznych - 6,9 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 4%. 

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz – od 2011 r. – Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.