Zielony Guzik – nowy symbol uczciwej produkcji odzieży

3 października 2019, 06:10
Źródło:Instytut Studiów Wschodnich
odzież, koszulki, t-shirt

Z danych Greenpeace wynikło bowiem, że aż 40% kupowanej przez Niemców odzieży jest używanej bardzo rzadko lub wcale, ponadto mało kto naprawia buty lub ubrania (według sondażu Greenpace ponad połowa młodych ludzi w wieku 18-29 lat nigdy nie była u szewca).źródło: ShutterStock

50 niemieckich firm z branży tekstylnej chce uczestniczyć w nowym programie ekologicznym Zielony Guzik (Grüner Knopf), który wszedł w życie w Niemczech na początku września. Zakłada on promowanie wytwarzania tekstyliów w sposób zarówno przyjazny środowisku, jak i dbający o kwestie socjalne pracowników tej branży.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (1)

  • xx(2019-10-03 11:01) Zgłoś naruszenie 20

    " według sondażu Greenpace ponad połowa młodych ludzi w wieku 18-29 lat nigdy nie była u szewca" Chyba nic dziwnego - sprawdźcie, czy szewc, którego znacie - jest w internecie... Drugi powód - to jakość butów - współczesne nie nadają się do naprawy (a żeby skleić je kropelką - nie trzeba iść do szewca).

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze