Artifex Mundi chce skupić się na grach free-to-play w zaktualizowanej strategii



Warszawa, 15.01.2020 (ISBnews) - Artifex Mundi chce skupić się na rozwoju działalności deweloperskiej i wydawniczej w segmencie gier free-to-play w zaktualizowanej strategii, podała spółka.

"Zaktualizowana strategia zakłada koncentrację zasobów grupy kapitałowej Artifex Mundi, zarówno kapitałowych, jak i osobowych, na rozwoju działalności deweloperskiej i wydawniczej w segmencie gier free-to-play przy równoczesnym zakończeniu, w dającym się przewidzieć horyzoncie czasowym, działalności w segmencie gier premium" - czytamy w komunikacie.

Spółka planuje zakończenie prac nad dalszym rozwojem projektów gier "Hot Shot Burn!" i "Rogal", a także nawiązanie współpracy z podmiotami trzecimi w zakresie aktywności wydawniczej związanej ze wspomnianymi tytułami, podano także.

"Aktualizacja strategii i dalsze będące jej konsekwencją działania mają na celu zwiększenie prawdopodobieństwa osiągnięcia zakładanych wyników komercjalizacji gier free-to-play 'Bladebound' i 'Tiny Dragons' rozwijanych przez spółkę jako projekty strategiczne grupy" - czytamy dalej.

Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r. Skonsolidowane przychody sięgnęły 20,12 mln zł w 2018 r.

(ISBnews)