Nowe serwisy mają rozwinąć sektor reklamy tekstowej i graficznej. Reklamodawcy będę mogli wybierać klientów, do których kierowana jest akcja promocyjna. Jeśli użytkownik zdecyduje się na otrzymanie reklamy, w zamian otrzyma bonusowe materiały. Firmy, wybierające promowanie za pośrednictwem Orange, zaproponują swoim klientom m.in. darmowe sms-y, gry, filmy czy aktualne informacje wysyłane za pośrednictwem wiadomości tekstowej.

Nowe usługi mają zostać wprowadzone jeszcze w tym roku. Orange chce wykorzystać fakt, że coraz więcej klientów korzysta z telefonów umożliwiających dostęp do Internetu. W wielu krajach sieciowy marketing to najszybciej wzrastający sektor reklamowy.

Orange zapowiada, że nowe usługi wykroczą poza dostępne do tej pory reklamy graficzne, dając nowe możliwości reklamodawcom. Chociaż klientowi zasypywanemu internetowym i sms-owym spamem pewnie trudno to sobie wyobrazić, operator gwarantuje, że użytkownicy także odniosą dużo korzyści. Orange zapewnia „bogatsze wrażenia i maksymalne wykorzystanie Internetu przy pomocy sprytnych innowacji”.

ikona lupy />
Klienci Orange będę mogli decydować, czy reklamodawca ma im zaproponować promocję / Bloomberg
Reklama