Cena docelowa została wyznaczona na poziomie 2300 zł.

Raport został wydany, gdy na warszawskiej giełdzie akcje LPP kosztowały 1900 zł, o 21 proc. taniej od wyceny analityków DI BRE.

„Dane za wrzesień tylko potwierdziły, że LPP radzi sobie w tym roku najlepiej w branży i że 3Q 2011 będzie kolejnym udanym wynikowo kwartałem. Spółka ma najlepsze LFL i poprawę rentowności spośród detalistów notowanych na GPW. Do tego LPP jest liderem pod względem sprzedaży i powierzchni w Polsce, inwestuje w rozwój sieci zagranicznej, generuje bardzo dobry poziom gotówki i wypłaca dywidendę. Szacujemy, że dzięki dwucyfrowej dynamice sprzedaży i nawet przy płaskiej r/r procentowej marży spółka może pobić konsensus zysku netto na 2011 (216 mln PLN). Naszym zdaniem ww. argumenty uzasadniają premię z jaką spółka jest wyceniana w porównaniu do konkurentów z GPW. Sezonowo najważniejszy w roku okres przed nami i mimo wyższej bazy z 4Q 2010 spodziewamy się dobrych wyników” – napisano w raporcie DI BRE.