W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2013 r. sprzedaż grupy Redan wyniosła 173,3 mln zł i była o 8% wyższa w ujęciu r/r.

"W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w maju 2013 r. wynosił 20,8 mln zł, co oznacza poziom o 6 proc. wyższy niż w maju ubiegłego roku. Sprzedaż po 5 miesiącach br. osiągnęła poziom 86,6 mln zł i była wyższa o 4 proc. r/r. Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w maju 2013 r. wynosiła 17,0 mln zł i była wyższa o 4 proc. od osiągniętej w maju 2013 r. Sprzedaż po 5 miesiącach br. wynosiła 86,7 mln zł, i była wyższa o 12 proc. r/r." - głosi komunikat.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec maja wynosiła 99,8 tys. m2, co oznacza 7% przyrost powierzchni handlowej r/r.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. m2, co oznacza 3 proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Reklama

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,4 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 12 proc. r/r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w maju 2013 r. osiągnęła poziom 1,6 mln zł, co oznacza 12% wzrost do maja 2012 r. Natomiast za 5 miesięcy sprzedaż wynosiła 11,4 mln zł, co oznacza wzrost o 53 proc. r/r.