Obligacje spółki notowane będą na GPW i na rynku BondSpot w formule Alternatywnego Systemu Obrotu (ASO). Oprocentowanie wynosi WIBOR 6M + marża.

"Dzisiejszy debiut obligacji potwierdza, że na stałe jesteśmy związani z rynkiem kapitałowym. To kolejna już emisja, która znalazła się w obrocie od czasu, kiedy debiutowaliśmy na Catalyst blisko 3 lata temu. To na pewno korzyść dla inwestorów, ale także samej spółki. Inwestorzy dostają dobre narzędzie do swobodnego obrotu obligacjami, a my potwierdzamy naszą transparentność poprzez dalsze wypełnianie obowiązków informacyjnych i stały dialog z rynkiem" - powiedział prezes spółki Andrzej Rogowski, cytowany w komunikacie.

Część kapitałowa nowo wyemitowanych obligacji będzie spłacana w latach 2017-2020 (w każdym roku 10 maja) w czterech ratach po 25% wartości całej emisji każda, podano także.

Dzięki nowej emisji spółka dokonała refinansowania istniejącego zadłużenia, co umożliwi uporządkowanie struktury finansowej. W planach firmy jest przyspieszenie konsolidacji polskiego rynku kablowego, na którym spółka zamierza dokonywać akwizycji i w konsekwencji zwiększyć swój udział z 18% do 25% w ciągu 3-4 lat. Planowane jest też pozyskanie dodatkowego finansowania dłużnego w wysokości 500 mln zł.

Reklama

Multimedia Polska to drugi co do wielkości dostawca telewizji kablowej w Polsce.