"Jednym z naszych celów strategicznych jest zwiększenie sprzedaży międzynarodowej. Stąd decyzja o otwarciu pierwszego zagranicznego biura w Turcji. Wierzymy, że przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w tym kraju i regionie Bliskiego Wschodu, który pod względem popytu na naszą produkcję jest bardzo perspektywiczny. Dzięki znaczącej populacji w Turcji i postępującej urbanizacji postrzegamy ten rynek jako jeden z najbardziej obiecujących pod względem możliwości generowania sprzedaży" - powiedział Xie, cytowany w komunikacie.
Podkreślił, że spółka ma już klientów na tym rynku, a nowe biuro pozwoli na lepszą obsługę posprzedażową i pozyskiwanie nowych odbiorców.
Peixin oczekuje również wyższego popytu na rynkach rozwiniętych ze względu na poprawę w gospodarkach i rosnącą świadomość kosztów.
"W naszym biznesie uważamy Turcję za rynek rozwinięty. Preferencje klientów są tu podobne do oczekiwań w krajach zachodnich. Sprzedaż napędza atrakcyjna cena, ale wymagana jest wysoka jakość. My spełniamy oba wymagania" - dodał członek zarządu Peixin.
>>> Czytaj też: Peixin liczy na uruchomienie produkcji w nowym zakładzie w I kw. 2015 r.
W I poł. 2014 Peixin będzie uczestniczył w targach m.in. w Szwajcarii, Indiach, dwóch dużych wydarzeniach w Chinach (w Guangzhou i Chengdu).
"Grupa chce zwiększać międzynarodową obecność koncentrując się na sprzedaży bezpośredniej. Peixin chce zachować względną równowagę między udziałem przychodów z rynku chińskiego, a sprzedażą międzynarodową, uwzględniając czasowe wahania w związku z kształtowaniem się popytu" - podsumowano w informacji.
Grupa jest producentem maszyn do produkcji artykułów higienicznych codziennego użytku. Sprzedaje swoje produkty pod marką "Peixin". Dzielą się one na cztery główne kategorie: maszyny do produkcji pieluch, maszyny do produkcji podpasek, maszyny do produkcji chusteczek higienicznych i inne maszyny. Zakład produkcyjny Peixin znajduje się w Quanzhou, w prowincji Fujian w Chinach. Peixin zadebiutował na warszawskiej giełdzie w październiku 2013 r.