Frekwencja w hotelach grupy zwiększyła się w I-III kw. br. do 61,5% z 59,8% rok wcześniej, natomiast średnia cena za pokój (ARR) zwiększyła się o 0,7% r/r do 208,7 zł netto. Przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) wzrósł w tym czasie o 3,5% r/r do 128,4 zł, podano także.

W segmencie hoteli ekonomicznych frekwencja spadła o 0,7 pkt proc. r/r do 61,7%, średnia cena za pokój wzrosła o 1,9% r/r do 150,6 zł, natomiast RevPAR wzrósł o 1% do 93 zł.

W segmencie up & midscale (3 gwiazdki i więcej) grupa odnotowała wzrost frekwencji o 2,6 pkt proc. do 61,4%, przy spadku ARR o 0,3% r/r do 231,7 zł i wzroście RevPAR o 4,1% do 142,4 zł.

Hotele Grupy Orbis działają pod markami należącymi do Accor: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget i ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotels, oferując usługi w standardach od pięciu do jednej gwiazdki. W 2013 r. spółka odnotowała 683 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Reklama