Chicago Bulls ogłosiło nową 7-letnią umowę sponsorską z Cinkciarz.pl. To pierwszy globalny kontrakt partnerski amerykańskiego zespołu Chicago Bulls i wielki sukces polskiej firmy.

Umowa Cinkciarz.pl i Chicago Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu. Polska spółka jest jednocześnie pierwszą firmą z Europy, która współpracuje z „Bykami”.

Zgodnie z podpisaną umową, Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.

Polska spółka otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, reklamy wideo przed meczami, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych oraz opcję hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center – informuje Cinkciarz.pl

Chicago Bulls mają zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście. Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - powiedział Michael Reinsdorf, prezydent i dyrektor generalny Chicago Bulls.

Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych jak i meczów sezonu regularnego. Cinkciarz.pl będzie też obecny na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA dzięki 3 milionom odsłon miesięcznie. Drużyna ma też ponad 21 milionów fanów w mediach społecznościowych.

Chicago Bulls i Cinkciarz.pl stworzą wspólnie także program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę. Zostanie on skierowany do Polonii w Chicago.

>>> Czytaj też: Warunki Partnerstwa Transpacyficznego uzgodnione. To jedna z najważniejszych umów w historii

Conotoxia rusza na podbój USA

Cinkciarz.pl będzie działać na amerykańskim rynku pod marką Conotoxia. Dzięki licencji instytucji płatniczej, spółka będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Cinkciarz.pl oraz Conotoxia będą funkcjonować równolegle wobec siebie. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne - informuje spółka.

Pierwsze akcje promujące brand rozpoczynają się właśnie w Stanach Zjednoczonych. W Chicago Cinkciarz.pl ogłosił niedawno otwarcie pierwszego biura reprezentacyjnego w Ameryce Północnej przy 401 North Michigan Avenue.

„Umowa otwiera niezwykłe perspektywy na rynku amerykańskim i światowym przed kolejną polską firmą. Wszyscy wiemy, że firma Google jest największą wyszukiwarką na świecie. Wszyscy wiemy, że Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym. Dlatego mamy przekonanie, że i Cinkciarz.pl i Conotoxia rozwiną się w potężną platformę łączącą usługi płatności, przelewów, przekazów z wymianą walut. Pieniądz to też towar. Można na nim zarabiać” – mówi Bronisław Komorowski, który brał udział w uroczystym podpisaniu umowy.

Chicago Bulls to kultowa marka sportowa. Ma ponad 93 miliony fanów na całym świecie, którzy wiernie śledzą mecze na żywo. Drużyna Chicago Bulls to sześciokrotny mistrz świata wchodzący w skład National Basketball Association (NBA). Sezon 2015/2016 jest 50 cyklem rozgrywek w historii zespołu i 21 rozgrywanym w United Center. Od otwarcia w 1994 r. obiekt gościł ponad 40 milionów ludzi.

Internetowy kantor Cinkciarz.pl od 2010 r. z funkcjonuje w sektorze fintech. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe na świecie.

>>> Czytaj też: Obracają miliardami dolarów, trzęsą rynkami. Oto najpotężniejsze spółki finansowe w USA