Do obrotu wprowadzonych zostało 4.000.000 akcji serii B i 15.050 akcji serii C.

Spółka zaoferowała w ofercie publicznej 4.000.000 akcji serii C. Cenę emisyjną ustalono na 0,7 zł za akcję, czyli Hurtimex mógł pozyskać z oferty maksymalnie 2,8 mln zł.

W ramach oferty 3 inwestorów objęło 15.050 akcji serii C. Wartość środków pozyskanych z emisji wyniosła 10,5 tys. zł, podczas gdy szacunkowe koszty emisji wyniosły ok. 360 tys. zł.

Spółka informowała wcześniej, że jej celem strategicznym jest uzyskanie istotnej pozycji na rynku odzieży dziecięcej i umocnienie wizerunku swoich marek: tup-tup i Hoop.

Reklama

W krótkoterminowych planach inwestycyjnych spółki jest wdrożenie systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem oraz siecią sklepów i rozszerzenie oferty asortymentowej.

W planach długoterminowych Hurtimex ma przejęcie na przełomie 2009/2010 roku krajowej firmy obuwniczej specjalizującej się w produkcji obuwia dziecięcego.

Spółka chce też rozwijać sieć sklepów patronackich i uruchomić sieć sklepów franczyzowych.

Do końca 2012 roku sieć sklepów Hurtimeksu ma liczyć 70 placówek. Od 2010 roku spółka planuje otwierać sklepy franczyzowe za granicą.

W 2007 roku Hurtimex miał 19,4 mln zł przychodów ze sprzedaży i 0,1 mln zł zysku netto.

Na rok 2008 spółka prognozuje przychody na poziomie 19,5 mln zł, a zysk netto na poziomie 0,45 mln zł.

Hurtimex jest producentem odzieży dziecięcej i młodzieżowej. Powstał w 1990 roku. Produkuje ok. 1 mln sztuk ubrań rocznie. Korzysta z usług kilku firm konfekcyjnych w Polsce, część produkcji zleca na Daleki Wschód. Firma posiada własne studio projektowe.