Strata operacyjna wyniosła 1,56 mln zł wobec 22,64 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów i usług sięgnęły 4,12 mln zł w I poł. 2022 r. wobec 3,31 mln zł rok wcześniej.

Reklama

"W pierwszym półroczu 2022 r. gry spółki zostały pobrane 22,9 mln razy wobec 21,7 mln w pierwszym i 21,3 mln w drugim półroczu 2021 r. W przeważającej większości były to tytuły na urządzenia mobilne, z czego 'Moto Rider GO' 11,3 mln (średnia ocena w czerwcu 2022 r. na Google Play: 4,42) i 'Top Speed' 3,1 mln (średnia ocena w czerwcu 2022 r. na Google Play: 4,54)" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2022 r. wyniosła 1,39 mln zł wobec 22,82 mln zł straty rok wcześniej.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

(ISBnews)