Reklama
Reklama

Aktywizm, śledztwa i współlokatorzy. Oto 10 trendów konsumenckich na rok 2018

19 stycznia 2018, 06:30
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku.
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku. / ShutterStock

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt
Reklama

Komentarze(4)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Autorro
    2018-01-19 11:16:45
    Konsumenci w coraz większym stopniu są elastyczni w swoim życiu i są gotowi podjąć ryzyko. Zamiast tradycyjnej pracy za biurkiem od 9 do 17, decydują się na freelance i pracę projektową. - co za ...
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Leon Z
    2018-01-19 10:14:04
    Znowu kryptoreklama pkryminogennego ubera
    2
  • dan
    2018-08-17 13:40:39
    m.in. tak liberalizm wkrada się do naszych przekonań. Napiszą, ze taki jest trend, że połowa wybiera takie formy zatrudnienia, że to wyłącznie wybór, nie konieczność i po sprawie. Na dodatek pomieszają to z pozytywnymi aspektami typu: sprawdzanie pochodzenia produktu, możliwością odrzucenia produktu - jakby nie podstawą była jego cena. Jaki produkt, firma w Polsce zostały zbojkotowane, nawet jeżeli okazywało się, ze ktoś cierpiał przy produkcji czy sprzedaży? Super przyszłość, co?
    0
Reklama
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej