Obowiązujące w Amazonie zasady przywództwa dotyczą nie tylko zarządzania biznesem, ale także aspektów ludzkich, strategii personalnej – mówi Hanna Ziarkowska. - Myślę, że takim naczelnym hasłem jest nastawienie na działanie – dodaje.

Jak wyjaśnia, specyficzną rzeczą dla firmy Amazon jest to, że każdy pracownik jest dla nas liderem, współwłaścicielem całej firmy i czuje odpowiedzialność. - Bez ludzi nie osiągniemy sukcesów, dlatego wszystko zaczyna się od ludzi – zaznacza Ziarkowska.

- Moja struktura operacyjna opiera się na bardzo różnorodnych kompetencyjnie zespołach. Pracują u nas osoby świeżo po szkole, ale też bardziej dojrzałe, z różnych środowisk i krajów. Zatem oprócz tego, że muszę zapewnić płynność operacyjną, muszę też zadbać o to, aby te osoby się dobrze czuły i stworzyły ten organizm – relacjonuje zarządzająca centrum logistycznym Amazon w Sadach k. Poznania.

- Kluczowe kompetencje menedżerskie w Amazonie to otwartość na różne opcje i rozwiązania oraz ciekawość ludzi i świata, nieakceptowanie statusu quo – dodaje.

Reklama

Jakie możliwości rozwojowe oferuje Amazon? M.in. o tym w dalszej części materiału wideo.