Warszawa, 06.05.2019 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC (wszystkie kanały sprzedaży) za kwiecień 2019 wyniosły 524 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 20%, podała spółka. Przychody za okres styczeń - kwiecień (wszystkie kanały sprzedaży) wyniosły 1 562 mln zł, co oznacza wzrost o 43% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za kwiecień 2019 wyniosły ponad 376 mln zł (w tym 7,2 mln zł - eobuwie.pl S.A., 42 mln zł Karl Vögele AG i 6,8 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14%, narastająco za okres styczeń - kwiecień wyniosły około 1087 mln zł (w tym 18 mln zł - eobuwie.pl S.A., 145,6 mln zł Karl Vögele AG i 13,5 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 38% w stosunku do roku 2018" – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za kwiecień 2019 wyniosły 134 mln zł (w tym 2,2 mln zł Karl Vögele AG, 2,9 mln zł DeeZee i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 48%, narastająco za okres styczeń - kwiecień wyniosły 426 mln zł (w tym 9,3 mln zł Karl Vögele AG, 10,1 mln zł DeeZee i 2,5 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 64% w stosunku do roku 2018, podano również.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30 kwietnia 2019 r. wyniosła 689 tys. m2 (w tym 81,5 tys. m2 Karl Vögele AG i 8 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 38% r/r.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
(ISBnews)