"Przychody w IV kwartale są umiarkowanie dobre. Należy je oceniać, biorąc pod uwagę obecną sytuację społeczno-gospodarczą. Mocno odczuwamy przedłużające się zamknięcie naszych sklepów stacjonarnych w galeriach handlowych - wprowadzony lock-down oraz niepewne nastroje konsumenckie związane z pandemią spowodowały, że nasze przychody są niższe niż przed rokiem. Niemniej jednak, bardzo dobrze radzą sobie nasze sklepy e-commerce - w kanałach internetowych odnotowujemy rekordowe wyniki" - powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

W polskim sklepie internetowym sprzedaż wzrosła o 93%, a w sklepie internetowym sieci Buslik - o 88% r/r.

W sklepach stacjonarnych w Polsce przychody wyniosły 30,17 mln zł w IV kw. i jest to wynik o niższy o 31% r/r. Sklepy stacjonarne sieci Buslik, w omawianym okresie osiągnęły przychody na poziomie 42,33 mln zł, czyli mniej o 20,9% r/r, podano również.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik.

(ISBnews)