Internet Media Services S.A. to 465. spółką notowaną na głównym rynku oraz 21. debiutem na tym rynku w 2014 roku i 9. spółką, która przeszła z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy.

W związku z dopuszczeniem do obrotu na GPW spółka nie przeprowadziła oferty publicznej.

Kapitał zakładowy spółki wynosi: 677.803,84 zł i dzieli się na 33.890.192 akcji serii A-H.

Akcje serii A-E były przedmiotem obrotu na NewConnect od stycznia 2012 r, akcje serii F1 były przedmiotem obrotu od kwietnia 2013 roku, akcje F2 były przedmiotem obrotu od września 2013 roku. Akcje serii F3, G, H (także dopuszczone na rynek główny) nie były notowane na NewConnect.

Reklama

Spółka tworzy grupę kapitałową w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), videomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).