"BASE Company wierzy, że przyszłość jest mobilna. Jako dostawca telefonii komórkowej trzeba oferować klientom najlepszą cenę, najlepszą sieć i najlepsze usługi. Dziś jesteśmy liderem we wszystkich tych trzech obszarach i mierzymy jeszcze wyżej. Wciąż znajdujemy nowe rozwiązania i lepsze usługi dla naszych klientów, skupiając się na jak najwyższej satysfakcji klienta" - powiedział prezes BASE Company Jos Donvil, cytowany w komunikacie.

Jak podano, platforma Next Generation Performance Management wdrożona jest w modelu usług zarządzanych i hostowana w Comarch Data Center. Comarch jest w pełni odpowiedzialny za efekty projektu oraz dostarczenie usług zarządzanych. Wskaźniki KPI są zdefiniowane w zakresie ITIL oraz czasu dostarczenia usług do klienta. Comarch zapewni też integrację i odpowiednie aktualizacje sieci, dostarczy raporty oraz zdefiniuje dodatkowe wskaźniki KPI.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych.