Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak sobie poradzić w nowej pracy? Oto 7 rzeczy, które warto wiedzieć

26 stycznia 2018, 06:15
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
„Rozpoczynając nową pracę w firmie, w której panuje określony dress code, sprawa ubioru jest rozwiązana. Z reguły firmy wymagają od kobiet – koszul, kostiumów, ciemnych rajstop i krytych butów, a od mężczyzn – koszul, marynarek, materiałowych spodni lub klasycznie skrojonych jeansów” – radzi Joanna Żukowska, ekspertka serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. „Paradoksalnie trudniej ubierać się do firmy, w której sposób ubierania się pozostawiony jest w rękach pracowników. Brak oficjalnego dress code’u nie oznacza bowiem, że tych zasad nie ma. Są – niepisane – i trzeba je jak najszybciej poznać” – dodaje.
„Rozpoczynając nową pracę w firmie, w której panuje określony dress code, sprawa ubioru jest rozwiązana. Z reguły firmy wymagają od kobiet – koszul, kostiumów, ciemnych rajstop i krytych butów, a od mężczyzn – koszul, marynarek, materiałowych spodni lub klasycznie skrojonych jeansów” – radzi Joanna Żukowska, ekspertka serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. „Paradoksalnie trudniej ubierać się do firmy, w której sposób ubierania się pozostawiony jest w rękach pracowników. Brak oficjalnego dress code’u nie oznacza bowiem, że tych zasad nie ma. Są – niepisane – i trzeba je jak najszybciej poznać” – dodaje. / ShutterStock
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • awansik
    2018-01-26 10:54:17
    Eee tam... trzeba się dobrze podczepić a potem wystarczy lizać, lizać, przytakiwać, przytakiwać, ryć pod innymi, podczepiać się pod projekty, chwalić się cudzymi zasługami, zapraszać na wódeczkę, wyskakiwać na papieroska... ;)
    1
    pokażodpowiedzi (1)
  • Marysia
    2018-01-30 20:26:35
    Warto także popracować nad swoimi kompetencjami miękkimi takimi jak zdolności adaptacyjne, umiejętności organizacyjne czy szacunek dla pomysłów innych pracowników https://www.jobs.pl/6-kompetencji-miekkich-niezbednych-do-znalezienia-pracy Dzięki tym umiejętnościom z pewnością lepiej odnajdziemy się w nowym środowisku pracy.
    0
Reklama

Zobacz więcej