Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Pora na przerwę? Siedem oznak tego, że jesteś przepracowany

27 listopada 2016, 07:25
Menedżer zazwyczaj jest potrzebny non stop. Oczywiście to niemożliwe, by być wszędzie i stale. Dlatego kluczowe jest zarządzanie czasem. Jeśli jest źle prowadzone, dokłada stresu zarówno nam, jak i zespołowi. Balansujemy na granicy, naciągamy terminy, stale się spóźniamy. W efekcie ciągle żyjemy w napięciu i mamy poczucie, że nie mamy czasu nawet zebrać myśli. Czasem wystarczy tylko usiąść i uporządkować kalendarz. Jeśli to nie pomaga, znaczy wzięliśmy na siebie za dużo.
Menedżer zazwyczaj jest potrzebny non stop. Oczywiście to niemożliwe, by być wszędzie i stale. Dlatego kluczowe jest zarządzanie czasem. Jeśli jest źle prowadzone, dokłada stresu zarówno nam, jak i zespołowi. Balansujemy na granicy, naciągamy terminy, stale się spóźniamy. W efekcie ciągle żyjemy w napięciu i mamy poczucie, że nie mamy czasu nawet zebrać myśli. Czasem wystarczy tylko usiąść i uporządkować kalendarz. Jeśli to nie pomaga, znaczy wzięliśmy na siebie za dużo. / ShutterStock
Uczucie chronicznego zmęczenia i stresu nie jest czymś przypisanym do kierowniczego stanowiska. W małych dawkach, stres jest normalną reakcją organizmu, który mierzy się z nowymi wyzwaniami. Działa motywująco. Jeśli staje się nadmierny, robi się niebezpiecznie. Kiedy powinna się nam zapalić ostrzegawcza lampka?

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej