Po Londynie, Barcelonie i Paryżu, Woody Allen akcję swego kolejnego filmu umieścił w Rzymie. Tłem lekkiej, romantycznej komedii jest urzekająca sceneria oraz miejsca, ilustrujące włoski styl życia. Obsada aktorska jest międzynarodowa: Alec Baldwin, Roberto Benigni, Penelope Cruz, Judy Davis, Jesse Eisenberg, Greta Gerwing, Ellen Page oraz sam reżyser.

Jest też Lancia Thema. To pierwszy flagowy model łączący to, co najlepsze z dwóch kultur przemysłowych: typowo amerykański rozmach, charakter i osiągi z tradycyjną dla marki Lancia elegancją wnętrza, komfortem i ekskluzywnością. Na arenie międzynarodowej Lancia Thema zadebiutowała w ub. roku podczas 68. Festiwalu Filmowego w Wenecji, jako samochód oficjalny dla zaproszonych VIP-ów i gwiazd filmowych.

W filmie "To Rome with Love" występuje także Lancia Delta, samochód z gamy Lancii najczęściej kojarzony ze światem filmu. Oprócz "partnerowania" Richardowi Gere w słynnej reklamie telewizyjnej i filmowej, Delta zagrała w filmie "Anioły i Demony" (2009), sequelu "Kodu Da Vinci" Dana Browna z Tomem Hanksem w roli profesora Langdona.

Product placement (lokowanie produktu) z Lancią Thema i Lancią Delta jako "gwiazdami" nowego filmu Woody Allena jest częścią tradycyjnej strategii komunikacyjnej opartej na historycznych już związkach marki Lancia z przemysłem filmowym. Ich bezpośrednim wyrazem jest udział Lancii w tak znanych filmach jak m.in. "Big Deal on Madonna Street" (Sprawcy nieznani) z roku 1958, "The Easy Life" (Fanfaron) z roku 1962, "A Man and a Woman" (Kobieta i mężczyzna) z 1966, "Deep Red" (Głęboka czerwień) z 1975 czy też "Pour la Peau d'un Flic" (Za skórę gliny) z roku 1981.

Reklama