Reklama

Reklama

Reklama

Najmniej paliwożerne SUV-y – ranking Consumer Reports

22 lutego 2017, 21:24
W styczniu 2017 roku ponad 58 procent wszystkich rejestracji nowych samochodów dokonali klienci instytucjonalni, a ich udział był wyższy niż w styczniu 2016 roku o 4,5 procent – można przeczytać w raporcie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Co więcej, przedsiębiorcy w pierwszym miesiącu bieżącego roku kupili o 27,2 proc. samochodów więcej niż w miało to miejsce w analogicznym okresie poprzedniego roku. Według raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w styczniu 2017 roku zarejestrowano w Polsce 37 491 nowych samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wśród 50 najczęściej wybieranych samochodów znalazły się cztery crossovery segmentu C. Czy można pogodzić posiadanie dużego SUV-a z ekologią? Specjaliści z Consumer Reports uważają, że tak. Ich ocenie zostały poddane samochody z segmentu SUV-ów i crossoverów. Oryginalna treść tego raportu podaje wyniki w formie MPG (mile na galon) – na potrzeby tego zestawienia zostały one przeliczone na ilość kilometrów, które dany samochód pokona na jednym litrze paliwa.
W styczniu 2017 roku ponad 58 procent wszystkich rejestracji nowych samochodów dokonali klienci instytucjonalni, a ich udział był wyższy niż w styczniu 2016 roku o 4,5 procent – można przeczytać w raporcie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Co więcej, przedsiębiorcy w pierwszym miesiącu bieżącego roku kupili o 27,2 proc. samochodów więcej niż w miało to miejsce w analogicznym okresie poprzedniego roku. Według raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w styczniu 2017 roku zarejestrowano w Polsce 37 491 nowych samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wśród 50 najczęściej wybieranych samochodów znalazły się cztery crossovery segmentu C. Czy można pogodzić posiadanie dużego SUV-a z ekologią? Specjaliści z Consumer Reports uważają, że tak. Ich ocenie zostały poddane samochody z segmentu SUV-ów i crossoverów. Oryginalna treść tego raportu podaje wyniki w formie MPG (mile na galon) – na potrzeby tego zestawienia zostały one przeliczone na ilość kilometrów, które dany samochód pokona na jednym litrze paliwa. / Bloomberg
Wyniki najnowszej analizy przedstawionej w styczniowym rankingu Consumer Reports udowadniają, że posiadanie dużego SUV-a wcale nie musi oznaczać większych wydatków na paliwo. Wyniki sprzedaży pokazują, że fakt ten doceniają również właściciele firm, którzy coraz częściej wybierają samochody właśnie z takim nadwoziem.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak