Reklama

Reklama

Reklama

Łódź ma nową wizytówkę. Rusza jeden z największych dworców w Europie [ZDJĘCIA]

11 grudnia 2016, 08:55
Budowa multimodalnego, podziemnego dworca Łódź Fabryczna – największa tego typu inwestycja w Polsce, łącząca kolej, komunikację autobusową, miejską i ruch samochodowy – trwała pięć lat. W planach jest wybudowanie w mieście tunelu średnicowego łączącego dworzec z Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieńcem.
Budowa multimodalnego, podziemnego dworca Łódź Fabryczna – największa tego typu inwestycja w Polsce, łącząca kolej, komunikację autobusową, miejską i ruch samochodowy – trwała pięć lat. W planach jest wybudowanie w mieście tunelu średnicowego łączącego dworzec z Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieńcem. / PAP / Grzegorz Michałowski
Tłumy łodzian pojawiły się w niedzielę rano na otwarciu nowego dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja, kosztowała 1,75 mld zł brutto. Pierwszy pociąg, który wjechał na dworzec przyjechał ze Skierniewic.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak