Rewolucyjny ruch Lidla. Dyskont będzie sprzedawał wycieczki

12 września 2017, 09:39 | Aktualizacja: 12.09.2017, 09:45
Źródło:Media
Logo sieci Lidl przed jednym ze sklepów, Londyn, 23.01.2014

Logo sieci Lidl przed jednym ze sklepów, Londyn, 23.01.2014źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: Matthew Lloyd

Dyskont uruchamia nową usługę o nazwie Lidl Podróże. Oferta jest różnorodna; najtańszy weekend w Zakopanem kosztuje 309 zł, a najdroższa podróż na Kilimandżaro około 11 tys. zł.

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze