Jak poinformowała w środę w komunikacie Poczta Polska, bezpłatne, elektroniczne eINFO: awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail.

Poczta w ten sposób informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. W powiadomieniu tym jest informacja o możliwości odbioru przesyłki we wskazanej placówce pocztowej, a także podany jest termin.

"Poczta Polska odnotowuje rosnące zainteresowanie cyfrowym awizem. W ciągu sześciu miesięcy roku 2018 liczba osób korzystających z eINFO: awizo wzrosła o ponad 10 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Poczta Polska podkreśla, że rozwiązanie to zostało stworzone "z myślą o klientach, którzy korzystają ze współczesnych rozwiązań technologicznych, oczekują łatwego dostępu do informacji".

Reklama

"Taką formę powiadomień Poczta udostępnia w ramach usług powszechnych, listowych i paczkowych" - napisano.

Poczta Polska to narodowy i największy operator na rodzimym rynku, sieć obejmuje prawie 7500 placówek, filii i agencji pocztowych. Świadczy usługi komunikacyjne, paczkowo – kurierskie i logistyczne. Z usług Poczty Polskiej korzysta ponad 90 proc. Polaków. (PAP)

autor: Aneta Oksiuta