Sprzedaż „Dziennika Gazety Prawnej” wyniosła w maju 100,4 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. To wynik o 39 proc. lepszy od sprzedaży samej „Gazety Prawnej” sprzed roku („Dziennik” i „Gazeta Prawna” ukazują się po połączeniu od września 2009 r.).
W maju wzrosła sprzedaż poza tym tylko trzech innych tytułów: o 1,7 proc., do 18,7 tys. egz., wzrósł wynik „Pulsu Biznesu”, o 1,1 proc., do 460,6 tys. egz., „Faktu” i o 0,7 proc., do 184,8 tys. egz., „Super Expressu”. Pozostałe dzienniki traciły, choć udało im się wyhamować spadki w porównaniu z początkiem roku, gdy większość spadała w tempie dwucyfrowym. Wynik „Gazety Wyborczej” pogorszył się o 8,7 proc., do 338 tys. egz. „Rzeczpospolita” spadła o 4,3 proc., do 140,2 tys. egz. Mocniej – o 13,5 proc., do 8,6 tys. egz. – skurczyła się sprzedaż „Parkietu”. „Przegląd Sportowy” zanotował w maju wynik 51,3 tys. sprzedanych egzemplarzy, o 7,8 proc. mniejszy niż przed rokiem.
W maju „DGP” był też liderem na rynku e-wydań – ich sprzedaż wyniosła 9850 egz., zwiększając się o 14,3 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Wynik „Rzeczpospolitej” to 5409 egz. (spadek o 17,1 proc.), „Parkietu” – 1090 egz. (-25,5 proc.), a „Gazety Wyborczej” – 1044 egz. (+19 proc.).