TelForceOne liczy, że jeszcze w tym roku łączna sprzedaż telefonów i smartfonów pod marką myPhone (od ich wprowadzenia w 2008 r.) przekroczy 1 mln egz., poinformował agencję ISBnews Paweł Płócienniczak, odpowiadający za relacje inwestorskie w spółce.

"Spodziewamy się, że jeszcze w tym roku przekroczymy 1 mln sprzedanych telefonów i smartfonów. Nowe serie naszych smartfonów nadają tempo naszej sprzedaży. Udało nam się już sprzedać 20 tys. smartfonów w ciągu 2 miesięcy od wprowadzenia na rynek. Jednak 'zwykłe' telefony pod naszą marką również utrzymują dobrą sprzedaż" - powiedział ISBnews Płócienniczak.

Według wcześniejszych informacji, w III kw. 2013 TelForceOne przekroczył łącznie 900 tys. sprzedanych aparatów.

Spółka podaje, że ma trzecie miejsce na polskim rynku telefonów komórkowych (bez smartfonów). Średni udział myPhone w rynku telefonów simFree szacuje na 4-5%, za Nokią i Samsungiem.

Filip Maksymiak, odpowiedzialny za markę myPhone, wskazał, że w I półroczu 2014 firma będzie już dysponowała pełnym portfolio modeli smartfonów.

Reklama

"W styczniu wejdą do sprzedaży modele Next S i S Line z nieco wyższej półki cenowej (ok. 600 zł). Do końca I półrocza wejdą kolejne budżetowe telefony, a następnie modele za ponad 1 tys. zł, które będą jednak dostępne jedynie w ofercie operatorów komórkowych" - powiedział Maksymiak.

Wcześniej w rozmowie z agencją ISBnews wiceprezes spółki Wiesław Żywicki poinformował, że TelForceOne liczy, iż dzięki wejściu z własną ofertą smartfonów pod marką myPhone do sieci Biedronka oraz sieci wielkopowierzchniowych skala przychodów ze sprzedaży grupy zdecydowanie wzrośnie i zbliży się do granicy 200 mln zł.

TelForceOne to czołowy polski importer, dystrybutor oraz producent urządzeń mobilnych i akcesoriów do nich. Spółka tworzy grupę kapitałową, która od marca 2007 roku jest notowana na GPW. Posiada sieć partnerów w Polsce i Europie oraz nowoczesne Centrum Dystrybucyjno-Logistyczne.